Klub

Porušení zásad spořádaného katolického života zavádí otce Lazcana do komunity exkomunikovaných kněží, kteří si své hříchy odpykávají v domě na kraji přímořské vesnice. Obyvatelé domu se podřizují dozoru svaté sestry, která je jejich žalářnicí i komplickou, a tráví dny trénováním psů na nelegální závody. Vyšetřování náhlé tragické události je podnětem k prozkoumání minulosti, zpytování svědomí i hodnocení fungování současné církve, která své problémy nejraději řeší mimo dohled veřejnosti. Brilantně vyprávěný příběh řeší otázku viny a trestu a zkoumá vztah víry a homosexuality, pedofilie či jiných zamlčovaných témat. Film nasnímaný v hypnoticky svíravých obrazech přitom lavíruje na hraně mezi jemnou černou komedií a mrazivým, zneklidňujícím dramatem, jež je kritické nejen k instituci církve. Pátý počin nejvýraznějšího chilského režiséra současnosti Pabla Larraína byl oceněn Velkou cenou poroty na Berlinale a za Chile je nominován do výběru na Oscara za nejlepší neanglicky mluvený film.